استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

تدریس خصوصی و آموزش تمامی دروس دبیرستان و دانشگاه

تدریس خصوصی و آموزش فیزیک دبیرستان و دانشگاه در وب سایت ایران مدرس توسط مدرسین با سابقه و مجرب ارائه می گردد. البته خودتان باید رزومه کاری و سوابق مدرسین را ببینید و در انتخاب مدرس فیزیک خودتان دقت به خرج دهید. بعضی از مدرسین فیزیک و سایر دروس برای اینکه شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا کنید، جزواتی هم از دروس تدریسیشان ارائه کرده اند. 
تعدادی از مدرسین فیزیک، علاوه بر تدریس و آموزش خصوصی فیزیک در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی و ... و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مرتبط با رشته خودشان نیز فعالیت دارند. اینکه شما برای آموزش درس فیزیک مدرسی را انتخاب کنید که در دانشگاه رشته اش فیزیک و یا به عنوان مثال مهندسی مکانیک بوده است دیگر به عهده خودتان است. 
برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک نمائید. در صورتیکه در زمینه تدریس دروس دبیرستان همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... به مدرس خصوصی احتیاج دارید، در وب سایت (ایران مدرس) به بخش تدریس خصوصی مراجعه نمائید.


علاوه بر دروس ذکر شده در بالا، برای ارائه خدمات در زمینه تدریس زیست، تدریس عربی، تدریس زبان و سایر دروس نیز می توانید به بخش تدریس خصوصی مراجعه کنید.

در وب سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه تدریس دروس دبیرستان و دانشگاه فعالیت دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد