استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام جدید مدرس و معلم خصوصی سال 1402

استخدام جدید مدرس و معلم خصوصی  سال 1402 - در حال حاضر تدریس خصوصی آنلاین ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، عربی، زیست و بسیاری از دروس متقاضیان خوبی دارد. برای اینکه بتوانید در زمینه تدریس خصوصی و به عنوان معلم خصوصی در سال ۱۴۰۲ یا هر زمان دیگری فعالیت داشته باشید و به درآمدهای بالا برسید دو راهکار و روش مختلف برای استخدام شدن وجود دارد. اولین روش این است که در آموزشگاههای معتبر تدریس خصوصی استخدام شوید و در این زمینه فعالیت داشته باشید که برای مدرسینی که به تازگی کار را شروع کرده اند و یا اساتید مجربی که می خواهند وقت های خالی خودشان را پوشش بدهند خوب است. راهکار دیگر این است که به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین ایشان برای تدریس خصوصی آنلاین و مجازی در سال ۱۴۰۲ استخدام شوید. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می کنیم.

در سایت ایران مدرس www.IranModares.com عضو شده و تبلیغ خودتان را ثبت کنید. به این ترتیب تبلیغ شما و شماره تماس شما نه تنها در تهران، کرج و شهر محل سکونت خودتان دیده خواهد شد، بلکه در کل ایران و جهان افرادی که متقاضی کلاس خصوصی هستند هم آگهی شما را می بینند. به این ترتیب بازار کار تدریس خصوصی برای شما مثل قبل محدود به شهر محل سکونت خودتان نخواهد شد و از کل دنیا می توانید شاگرد بگیرید. اتفاقی که برای بسیاری از مدرسین حاضر در همین سایت ایران مدرس افتاده است. در ایران مدرس تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۵۰۰ مدرس و معلم خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و حضوری فعالیت دارند. ایران مدرس بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

استخدام در آموزشگاه تدریس خصوصی 1402

برای استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری در سال های 1401 و 1402 می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تهران و یا شهر محل سکونت خودتان در تماس باشید اما در این مقاله می خواهیم توضیح دهیم که استخدام شدن و همکاری با آموزشگاهها تنها راه کسب درآمد از تدریس ریاضی نیست و اصولا اساتیدی که درآمدهای بالا دارند خودشان به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب می کنند. بسیاری از این اساتید چون کار خودشان را عالی انجام می دهند از جایی به بعد فقط از طریق معرفی شدن توسط شاگردهای قبلی، شاگرد جدید جذب می نمایند. در سال های 1401 و 1402 اگر می خواهید به درآمدهای بالا برسید باید به جای و یا حداقل در کنار همکاری با آموزشگاههایی تدریس خصوصی خودتان هم به صورت مستقیم و بدون واسطه برای جذب شاگرد اقدام نمائید. استخدام شدن در آموزشگاهها برای معلم های ریاضی تازه کار گزینه خوبی است. در ابتدای کار می توانید برای آشنا شدن با شرایط و برای کسب تجربه با موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید و از این طریق شاگرد بگیرید اما در نظر داشته باشید راهکارهای بهتری هم برای جذب شاگرد وجود دارد.

پیشنهاد می شود جستجوی عبارت هایی مانند کانال تلگرام استخدام مدارس غیرانتفاعی تهران، استخدام مدارس غیرانتفاعی دخترانه و .... را کنار بگذارید. با فعالیت در زمینه تدریس به صورت حق التدریس نمی توانید به درآمدهای عالی برسید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس دروس مقطع دبستان، ریاضی و علوم ابتدایی و ... قصد فعالیت دارید می توانید در گوگل عبارت هایی مانند استخدام معلم ابتدایی در تهرانپارس، شرق تهران، سعادت آباد، غرب تهران و .... را جستجو کنید. موسساتی را به شما نشان خواهد داد که به معلم ابتدایی نیاز دارند. اما با عضویت در این وب سایت (ایران مدرس) و درج تبلیغات تدریس خصوصی مشخصات شما به صورت مستقیم نمایش داده شده و می توانید از کل تهران و حتی از کل ایران جذب شاگرد داشته باشید.

استخدام جدید مدرس سال 1402

شاید انتظار داشتید این مطلبی که مطالعه می کنید یک آگهی مرتبط با استخدام معلم ابتدایی، مدرس دروس دانشگاهی، استاد خصوصی کنکور و .... باشد و در آموزشگاهی استخدام شوید. اما مطمئن باشید اگر به تدریج روی این موضوع کار کنید که بتوانید مستقل خودتان شاگرد بگیرید و واسطه ای در کار نباشد در نهایت درآمد خیلی بیشتری خواهید داشت. وقتی در سایت ایران مدرس عضو می شوید و آگهی تدریس خودتان را ثبت می نمائید، قیمت کلاس ها را خودتان مشخص می کنید و لازم نیست هر جلسه 30 درصد از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت کنید.

البته باید این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و در سال 1402 سعی کنید بدون واسطه شاگرد جذب نمائید. استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی برای شروع خوب است ولی برای پیشرفت های فوق العاده مناسب نیست. شما خودتان باید در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مثل همین سایت ایران مدرس حضور قوی و پر رنگ داشته باشید تا بتوانید به صورت آنلاین از هر جای جهان شاگرد جذب نمائید. آموزشگاهها معمولا در شهر محل استقرار خودشان فعالیت دارند و تدریس خصوصی در منزل را پوشش می دهند. با درج تبلیغ در همین سایت ایران مدرس بازارکار تدریس خصوصی از شهر محل سکونت شما، برای شما به کل جهان گسترش می یابد.

جایگزین عالی استخدام در سال 1402

همانطور که گفته شد در ایران مدرس شما استخدام نمی شوید اما می توانید بدون واسطه شاگرد جذب کنید. مطمئن باشید اگر خوب کار کنید به عنوان یک استاد خانم موفق می توانید از استخدام شدن در هر آموزشگاهی بیشتر درآمد کسب کنید. این روش برای جذب شاگرد بسیار بسیار مفید است. در واقع در این روش شما مستقیم توسط والدین برای تدریس به فرزندان ایشان استخدام می شوید و واسطه ای در کار نیست. بسیار مهم است که برای رسیدن به درآمدهای بالا سعی کنید مستقیم شاگرد بگیرید. می توانید تا یک سال دیگر هم در اینترنت آگهی های مرتبط با استخدام مدرس خانم در تهران را جستجو نمائید اما مطمئنا بهتر از این روش برای جذب شاگرد پیدا نخواهید کرد.

نکته بسیار کلیدی دیگر اینکه با شیوع کرونا تدریس آنلاین و درخواست به عنوان معلم خصوصی آنلاین بسیار رونق گرفت. شما اگر با آموزشگاههای تهران همکاری داشته باشید می توانید در همان شهر تهران به صورت حضوری تدریس خصوصی در منزل را انجام دهید. اما با حضور در اینترنت و سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس می توانید از کل ایران و جهان شاگرد بگیرید و در این وب سایت اساتیدی هستند که از سایر کشورها هم شاگرد جذب کرده اند. بنابراین بازارکار تدریس خصوصی برای شما به عنوان یک مدرس خانم موفق، از تهران به کل جهان گسترش پیدا می کند.

استخدام معلم شیمی سال 1402

توجه داشته باشید که مدرسین و اساتیدی که از تدریس خصوصی شیمی به صورت آنلاین یا حضوری به درآمدهای بالا می رسند در هیچ آموزشگاهی استخدام نشده اند! مطمئن باشید که اساتید برند شیمی که ماهیانه چندین ده میلیون تومان از تدریس این درس مهم درآمد کسب می کنند با استخدام شدن و کار کردن برای دیگران به این نتایج عالی نرسیده اند. به صورت کلی شاید این جمله را شنیده باشید که شما با کار کردن برای دیگران ثروتمند و پردرآمد نخواهید شد.

اگر در شروع کار هستید ایراد ندارد که برای کسب تجربه با آموزشگاهها و موسسات مختلف همکاری داشته باشید اما در نظر داشته باشید که برای رسیدن به درآمدهای عالی در نهایت لازم است برای خودتان کار کنید. در کنار اینکه با آموزشگاهها و موسسات مختلف تماس می گیرید و برای استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی شیمی تقاضای خودتان را ارائه می نمائید به فکر این باشید که به طور همزمان برای خودتان مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب نمائید.

منبع: سایت تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد