استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

دانلود کتاب و سوالات تستی پاورپوینت

دانلود کتاب و سوالات تستی پاورپوینت در این بخش ارائه شده است. برای دانلود کتاب و سوالات تستی پاورپوینت Power Point بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین پاورپوینت نیز بر روی لینک تدریس خصوصی پاورپوینت کلیک کنید.




دانلود جدیدترین ویرایش کتابهای درسی

برای دانلود جدیدترین ویرایش کتابهای درسی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید. برای دانلود جزوه و نمونه سوال امتحانی بر روی عبارت دانلود جزوات درسی و برای مشاهده مدرسین دروس دبیرستان و دانشگاه بر روی عبارت تدریس خصوصی دبیرستان و دانشگاه کلیک نمائید.

چه دروسی بیشتر به تدریس خصوصی احتیاج دارند؟

کلاسهای تدریس خصوصی برای دروسی همچون زبان، ریاضی، فیزیک، عربی، زیست و شیمی متقاضی بیشتری دارد. این دروس به نسبت سایر درسهای دیگر کمی سخت تر بوده و اکثر دانش آموزان با یادگیری آنها مشکل دارند. به منظور مشاهده لیست مدرسین خصوصی این دروس به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس زبان، تدریس خصوصی ریاضی، مدرس خصوصی فیزیک، معلم خصوصی عربی، مدرسین خصوصی زیست و تدریس خصوصی شیمی کلیک نمائید.

اگر برای درسی غیر از دروس ذکر شده به مدرس خصوصی احتیاج دارید، بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک نموده و در بخش جستجوی صفحه ای که باز می شود درس مورد نظر خود را وارد نمائید تا لیست مدرسین آن درس نشان داده شود.

اغلب دانشجویان رشته های مختلف نیز برای دروس اختصاصی خود به معلم خصوصی احتیاج دارند. به منظور مشاهده لیست مدرسین خصوصی درس دانشگاهی مورد نظرتان بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نموده و در بخش جستجوی صفحه ای که باز می شود درس مورد نظر خود را وارد نمائید تا لیست مدرسین آن درس نشان داده شود.


تدریس خصوصی فقط مخصوص دانش آموزان یا دانشجویانی که سطح درسی پایینی دارند نیست. در بسیاری از موارد ممکن است دانش آموز یا دانشجویی در یک درس خاص ضعف داشته باشد و برای آن درس از کلاسهای خصوصی استفاده کند. در حالیکه در سایر دروس خودش به تنهایی و تنها با حضور در کلاسهای مدرسه و دانشگاه نمرات بسیار خوبی کسب کند.

اگر شما هم در درس خاصی ضعف دارید و یا می خواهید در درس خاصی نمره بسیار خوبی گرفته و معدلتان را بالا ببرید و یا ... برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی در زمینه های مختلف بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. تعدادی از مدرسین هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. برای دانلود رایگان سوالهای امتحانی و جزوات درسی نیز بر روی عبارت دانلود نمونه سوال و جزوه رایگان کلیک کنید.

جذب مدرس تافل و آیلتس شهریور 94 و مهر 94

از مدرسین، اساتید و علاقه مندان به تدریس آیلتس و تافل که توانایی تدریس این آزمونها را دارند در شهریور 94 و مهر 94 دعوت به همکاری می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با برترین سایت تدریس خصوصی و بزرگترین سایت آگهی و تبلیغ در زمینه تدریس و آموزش (ایران مدرس) بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.