استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

جذب مدرس تدریس خصوصی مهر 94 و آبان 94

جذب مدرس تدریس خصوصی مهر 94 و آبان 94 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی در مهر 94 و آبان 94 به وب سایت www.IranModares.com مراجعه نموده و تبلیغات تدریس خودتان را ثبت نمائید. وب سایت ایران مدرس برترین سایت درج آگهی تدریس خصوصی در کل ایران است. این وب سایت بیش از 11000 مدرس ثبت نامی دارد. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود. 

تدریس خصوصی و آموزش تمامی دروس دبیرستان و دانشگاه

تدریس خصوصی و آموزش فیزیک دبیرستان و دانشگاه در وب سایت ایران مدرس توسط مدرسین با سابقه و مجرب ارائه می گردد. البته خودتان باید رزومه کاری و سوابق مدرسین را ببینید و در انتخاب مدرس فیزیک خودتان دقت به خرج دهید. بعضی از مدرسین فیزیک و سایر دروس برای اینکه شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا کنید، جزواتی هم از دروس تدریسیشان ارائه کرده اند. 
تعدادی از مدرسین فیزیک، علاوه بر تدریس و آموزش خصوصی فیزیک در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی و ... و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مرتبط با رشته خودشان نیز فعالیت دارند. اینکه شما برای آموزش درس فیزیک مدرسی را انتخاب کنید که در دانشگاه رشته اش فیزیک و یا به عنوان مثال مهندسی مکانیک بوده است دیگر به عهده خودتان است. 
برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک نمائید. در صورتیکه در زمینه تدریس دروس دبیرستان همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... به مدرس خصوصی احتیاج دارید، در وب سایت (ایران مدرس) به بخش تدریس خصوصی مراجعه نمائید.


علاوه بر دروس ذکر شده در بالا، برای ارائه خدمات در زمینه تدریس زیست، تدریس عربی، تدریس زبان و سایر دروس نیز می توانید به بخش تدریس خصوصی مراجعه کنید.

در وب سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه تدریس دروس دبیرستان و دانشگاه فعالیت دارند.

مدت زمان مناسب تدریس و فواید استفاده از جلسات تدریس خصوصی

در بسیاری از اوقات، مدرسین تمایل دارند به دلیل آنکه می خواهند در زمانی که برای رفت و آمد به کلاس و منزل شاگردشان در نظر می گیرند، صرفه جویی نمایند، ساعات طولانی تری برای جلسات تدریس خصوصی در نظر بگیرند و یا دو جلسه را در قالب یک جلسه برگزار نمایند. بعضا، در ایام امتحانات هم برگزاری چنین جلساتی لازم و ضروری است.

برگزاری جلسات طولانی تدریس خصوصی می تواند از کیفیت جلسات تدریس بکاهد. اگر شما هم به کار تدریس خصوصی مشغولید، توصیه می شود در صورتیکه قصد دارید جلسات طولانی ای برگزار نمائید، در بین جلسات استراحت کافی در نظر بگیرید. در بسیاری از اوقات حین تدریس با یکی دو دقیقه استراحت کوتاه و عوض کردن بحث، یکنواختی کلاس برطرف می گردد.

یکی از موارد مهم در داشتن یک تدریس موفق، مدیریت کلاس به نحوی است که هم جدیت آن حفظ گردد و در عین حال کلاس از حالت خسته کنندگی خارج گردد. در حالتی که جلسات تدریس طولانی می شود، به این امر اهمیت بیشتری باید داد.


یکی از راهکارهای مناسب برای جبران عقب ماندگی در دروس مختلف و کسب نتیجه مناسب در ایام امتحانات استفاده از جلسات تدریس خصوصی است.

در صورتیکه در طول ترم به علت زیاد بودن تعداد درسها و یا هر مشکل دیگری نتوانسته اید درسی را به خوبی یاد بگیرید، با استفاده از جلسات تدریس خصوصی می توانید عقب ماندگی در درس مزبور را جبران نموده و نمره مناسبی کسب نمائید.

البته در کنار جلسات تدریس خصوصی باید خودتان هم پشتکار داشته باشید و تمرین و مسئله کافی حل کنید. اگر می خواهید از جلسات تدریس در منزل استفاده کنید بهتر است هر چه زودتر شروع کنید، تا فرصت کافی برای خواندن و تسلط بر درس نیز داشته باشید.

ار جلسات تدریس خصوصی برای ارتقاء معدل هم می توان استفاده کرد. در صورتیکه خودتان درس را خوانده اید و می خواهید تسلط بیشتری بر درس داشته باشید، با داشتن یک مدرس خصوصی خوب می توانید به این هدف برسید.

برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی در تمامی زمینه ها و مقاطع بر روی عبارت تدریس کلیک نمائید.