استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، دبیرستان، کنکور و دانشگاه

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، دبیرستان، کنکور و دانشگاه به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید .... اگر برای یادگیری بهتر ریاضی می خواهید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کنید ... در هر صورت، به سایت ایران مدرس که بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس ایران است مراجعه نموده و معلم ریاضی خودتان را بیابید. اگر در بخشی از درس ریاضی اشکال دارید یا سوالات و تمرینات را نمی توانید خوب بفهمید یک راهکار می تواند استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی باشد. در وب سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه آموزش خصوصی ریاضی فعالیت دارند که با کلیک بر روی معلم خصوصی ریاضی می توانید آنها را مشاهده کنید.



برای مطالعه بیشتر در زمینه یادگیری بهتر ریاضی و آموزش ریاضی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.


استخدامی جدید دولتی و غیر دولتی با مهلت دی 94

استخدامی جدید دولتی و غیر دولتی با مهلت دی 94 در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده استخدامی جدید دولتی و غیر دولتی و اگهی های استخدام با مهلت دی 94 (استخدام دانشگاه آزاد، استخدام شهرداری و ...) بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. اگر می خواهید در آذر و دی 94 که مصادف با ایام امتحانات بوده و بازار تدریس خصوصی نیز داغ است، در زمینه آموزش و تدریس در منزل فعالیت داشته باشید، بر روی اولین لینک کلیک نمائید.





جذب مدرس و دانشجوی پاره وقت، نیمه وقت و تمام وقت آذر 94 و دی 94

جذب مدرس و دانشجوی پاره وقت، نیمه وقت و تمام وقت آذر 94 و دی 94 - جذب دانشجوی پاره وقت در تهران آذر و دی 94 -از دانشجویان تمامی رشته ها در تهران به صورت پاره وقت در آذر 94 و دی 94 دعوت به همکاری می گردد.
در صورتیکه می خواهید در زمینه تدریس خصوصی به صورت پاره وقت فعالیت داشته باشید به سایت ایران مدرس مراجعه کنید.
سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و بیشترین تعداد مدرس ثبت نامی (حدود 12000 مدرس خصوصی تا دی 94) و بیشترین بازدید روزانه (بیش از 15000 در روز در ایام امتحانات) در بین سایتهای تدریس را دارد.
برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس مراجعه نموده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. با درج تبلیغ رایگان تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود.
تدریس خصوصی به عنوان کار پاره وقت دانشجویی بسیار مناسب است. درآمد تدریس خصوصی به نسبت کار در شرکتهای خصوصی و دولتی بسیار بالاتر است. در ضمن تدریس خصوصی انعطاف زمانی بالایی داشته و به کلاسهای خودتان هم می رسید. کلاسها را در هر زمانی از روز می توانید هماهنگ کنید.
شما نیز به جمع حدود 12000 مدرس ایران مدرس بپیوندید.
www.IranModares.com
جذب مدرس تدریس خصوصی در تهران 94 - از مدرسین و تمامی علاقه مندان به تدریس خصوصی در تهران در آذر 94، دی 94 و سال 94 دعوت به همکاری می گردد.
برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس مراجعه نموده و با درج تبلیغات تدریس خصوصی به جمع حدود 12000 مدرس ایران مدرس بپیوندید. ایران مدرس برای تمامی عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.
در سایت ایران مدرس هزاران جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و .... ارائه شده است. با درج تبلیغ تدریس در ایران مدرس،آگهی  شما در کنار این جزوات و ... نمایش داده شده و احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. درج تبلیغ تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید.
برای درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک نمائید.