استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام معلم خصوصی با سابقه و بدون سابقه سال 1400

اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام معلم خصوصی با سابقه و بدون سابقه سال 1400 هستید ....اگر می خواهید در سال 1400 در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست شناسی، دروس فنی مهندسی، عربی، ادبیات، کامپیوتر و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید .... در هر صورت، راهکار بسیار خوبی برای جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه وجود دارد.  به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php (معلم خصوصی آنلاین و حضوری در کل کشور) مراجعه کنید و بعد از عضویت در سایت تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید. برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و شیمی کنکور، استاتیک، دینامیک، اتوکد، سالیدورکس، دروس مهندسی برق، مکانیک، عمران، معماری، ریاضی 1 و 2 دانشگاه و هر درس و رشته دیگری ایران مدرس بهترین گزینه است.

در گوگل سایت تدریس خصوصی ایران مدرس را سرچ کنید. وارد صفحه اصلی ایران مدرس که شدید عضویت در سایت رو بزنید. سپس ثبت نام کرده و وارد پنل کاربری شوید. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس شماره تماس شما هم نمایش داده شده و در سال 1400 بدون واسطه شاگرد جذب نمائید.

این روش به نسبت درج اگهی استخدام و یا استخدام شدن در آموزشگاهها و  ... بازدهی بسیار بهتری دارد. ایران مدرس IranModares.com بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1400 بیش از 21000 مدرس ثبت نامی دارد.

https://www.iranmodares.com/index.php

عبارت های کلیدی: جذب استاد و مدرس تدریس خصوصی سال 1400، دعوت به همکاری معلم خصوصی سال 1400، استخدام تدریس خصوصی، جذب معلم با سابقه و بدون سابقه، آگهی استخدام معلم خصوصی جدید در سال 1400 پاره وقت و تمام وقت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد