استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

تدریس خصوصی هندسه _ دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی هندسه

تدریس خصوصی هندسه _ دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی هندسه در این بخش ارائه شده است.

تدریس خصوصی هندسه تحلیلی

هندسه تحلیلی، هندسه 1 و هندسه 2 از دروس اساسی و مهم رشته ریاضی مقطع دبیرستان هستند. این دروس زیر مجموعه دروس ریاضی بوده ولی به صورت کلی با دروسی همچون حسابان، جبرواحتمال و حساب دیفرانسیل متفاوت هستند.

از مباحث اصلی درس هندسه تحلیلی می توان به خط و صفحه، مقاطع مخروطی و ... اشاره کرد. در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی هندسه 1، تدریس هندسه 2 و آموزش خصوصی هندسه تحلیلی به مدرس احتیاج دارید، بر روی عبارت تدریس هندسه کلیک نمائید تا لیست مدرسین هندسه نمایش داده شود.


تدریس خصوصی هندسه 1 و 2 و هندسه تحلیلی

هندسه 1، هندسه 2 و هندسه تحلیلی جزو دروس اساسی رشته ریاضی فیزیک در دوران دبیرستان هستند.

با یادگیری صحیح این دروس هم می توان نمره بهتری در امتحانات و درصد بالاتری در کنکور کسب نمود و هم در سالهای بعدی تحصیل در یادگیری و حل مسائل دروس مهندسی مشکلی نخواهید داشت.

در دروس هندسه 1 و 2 قضایای پایه ای درس هندسه ارائه می شود. اثبات این قضایا جزو مسائلی است که در امتحانات مورد سوال خواهد بود.

چنانچه در دروس هندسه 1، هندسه 2 و هندسه تحلیلی اشکال دارید و می خواهید برای این دروس مدرس خصوصی داشته باشید، بر روی عبارتهای تدریس هندسه و یا مدرسین هندسه تحلیلی کلیک نمائید.


سایت مدرسین تدریس خصوصی هندسه 1

اگر در زمینه درس هندسه1 اشکال دارید ...

اگر برای رفع اشکال و حل مسائل و یادگیری بهتر درس هندسه 1 می خواهید از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید ...

اگر برای آمادگی کنکور و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور می خواهید مدرس خصوصی هندسه 1 داشته باشید ....

در هر صورت برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی هندسه 1 بر روی عبارت معلم خصوصی هندسه کلیک کنید.

برای دانلود پاسخ کامل مسائل کتاب درسی هندسه 1 سال دوم دبیرستان نیز بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


دانلود پاسخ کامل مسائل کتاب درسی هندسه 1 سال دوم دبیرستان


تدریس خصوصی ریاضیات (حسابان، جبر و احتمال و هندسه)

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات به ارائه خدمات نیاز دارید ...

اگر می خواهید برای دروس حسابان و حساب دیفرانسیل مدرس خصوصی داشته باشید ...

در صورتیکه در یادگیری جبر و احتمال و ریاضیات گسسته به مشکل خورده اید ...

اگر برای یاد گیری بهتر دروس هندسه 1، هندسه 2، و هندسه تحلیلی می خواهید از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید ...

در هر صورت ...

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی حسابان بر روی عبارت مدرس خصوصی حسابان کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل بر روی عبارت مدرس خصوصی حساب دیفرانسیل کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی جبر و احتمال بر روی عبارت مدرس خصوصی جبر و احتمال کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات گسسته بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضیات گسسته کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی هندسه 1 و آموزش خصوصی هندسه 2 بر روی عبارت مدرس خصوصی هندسه کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی هندسه تحلیلی بر روی عبارت مدرس خصوصی هندسه تحلیلی کلیک نمائید.



سایت مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و هندسه تحلیلی

اگر در جستجوی سایت مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و هندسه تحلیلی هستید، در وب سایت (ایران مدرس) با اطمینان می توانید مدرس خودتان را از بین هزاران مدرس ثبت نامی انتخاب کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات گسسته بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضیات گسسته کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی هندسه تحلیلی بر روی عبارت معلم خصوصی هندسه تحلیلی کلیک نمائید.

ریاضیات گسسته و هندسه تحلیلی جزو دروس مهم رشته ریاضی فیزیک بوده و یادگیری بهتر آنها هم در ارتقای معدل و هم در کسب رتبه خوب در کنکور موثر است. برای سادگیری بهتر این دو درسهم در کلاسهای مدرسه به صورت کامل شرکت کنید و هم در صورت لزوم از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید.

در وب سایت ایران مدرس علاوه بر آموزش خصوصی ریاضیات گسسته و آموزش خصوصی هندسه تحلیلی جزوات و نمونه سوالهایی برای این دروس ارائه شده است که در ادامه تعدادی از آنها آمده است.



استخدام جدید 28 و 29 مرداد 95 و با مهلت شهریور 95

استخدام جدید 28 و 29 مرداد 95 و با مهلت شهریور 95، استخدام حسابدار و کارشناس و کارشناس ارشد، استخدام و جذب مدرس خصوصی، استخدامی و دعوت به همکاری مدرس کنکور و برق و مکانیک و عمران، استخدام دانشجویی و آموزش و پرورش، استخدامی های دولتی جدید و ...، استخدام شهریور95 و ... در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده اگهی استخدام جدید 28 و 29 مرداد 95 و با مهلت شهریور 95 بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.














تدریس خصوصی و مزیتهای ان

در وب سایت ، ایران مدرس، تدریس خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه ارائه می گردد. در این وب سایت هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس فیزیک و شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس زبان فرانسه و آلمانی، تدریس خصوصی دروس عمومی و تخصصی دانشگاهی و ... فعالیت دارند. وب سایت ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین را در بین سایتهای تدریس خصوصی دارد. در سایت ایران مدرس تا سال 95 بیش از 12700 مدرس خصوصی در زمینه تدریس و آموزش دروس مختلف ثبت نام کرده و به کار تدریس مشغول هستند. علاوه بر موارد ذکر شده، در سایت ایران مدرس مطالب آموزشی زیادی از جمله تست کنکور، جزوات کنکوری و درسی، نمونه سوالات امتحانی، مقالات اموزشی و ... نیز ارائه شده است. اگر شما نیز در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و یا می خواهید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش را شروع کنید، اگهی خودتان را در همین وب سایت ثبت نمائید. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و تبلیغات رایگان تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس معتبرترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و به بهترین شکل متقاضیان تدریس و آموزش را به سمت اگهی تدریس شما میل می دهد. این وب سایت از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. به عنوان مثال، همین الان عبارتهای تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زیست شناسی، مدرس خصوصی و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه اول یا یکی از سه جایگاه اول نمایش داده خواهد شد. برای کسب درآمد از تدریس خصوصی و جذب شاگرد، فرصت درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است و بنابراین آگهی تدریس شما در بین آگهی های با موضوعات مختلف گم نخواهد شد. اگر می خواهید تاثیر گذاری آگهی تدریس خودتان را افزایش دهید، آگهی خودتان را به صورت ویژه درج نمائید. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت نموده اند و هم اکنون در صفحه اصلی قابل مشاهده هستند، بارها و بارها آگهی خودشان را در سایت ایران مدرس تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده تاثیر و بازدهی درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس است. چرا اگر این مدرسین با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب نمی کردند، آگهی تدریس خودشان را تمدید نمی کردند.


با درج آگهی تدریس در وب سایت حاضر (ایران مدرس) در سال 95، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و شما به راحتی می توانید شاگرد جذب کرده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه تدریس خصوصی به نسبت آگهی های رایگان در جایگاه بالاتری نمایش داده می شوند. در ضمن، آگهی های ویژه تدریس بدون نیاز به به روز رسانی همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. در ضمن آگهی های ویژه تدریس خصوصی در کنار مطالب دانلودی، تست های کنکور، سوالات امتحانی و .... نیز نمایش داده می شوند.

با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. البته آگهی تدریس خودتان را باید خوب و قانع کننده بنویسید. در این زمینه مطالعه موارد زیر مفید و موثر است.


 



به جرات می توان گفت که بهترین سایتی که می توانید در آن آگهی تدریس ثبت کنید ایران مدرس است. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران بوده و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد. این وب سایت بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد. تا سال 95 تعداد مدرسین ایران مدرس به بیش از 12700 مدرس می رسد. در ضمن در سایت ایران مدرس هزاران جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ارائه شده و آگهی مدرسان در این بخشها هم نمایش داده می شود. سایت ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. مثلا اگر عبارتهایی همچون تدریس خصوصی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... را در گوگل جستجو کنید همواره ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. این باعث می شود تا متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت شوند. با درج تبلیغات تدریس و تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود. درج اگهی تدریس و جذب شاگرد از این طریق به نسبت گرفتن کلاس از آموزشگاهها بسیار بهتر و به صرفه تر است. اگر در این امر شک دارید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.
 


راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


در این بخش راهکارهایی برای افزایش درامد مدرسین از تدریس خصوصی ارائه می گردد.

1- خوب تدریس کنید. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما از نحوه تدریس و انتقال مفاهیم توسط شما راضی باشند، در ترم های بعد هم با شما تماس خواهند گرفت و بنابراین درآمد شما از تدریس خصوصی افزایش می یابد. اگر به گونه ای تدریس کنید که شاگردهای شما نتیجه بگیرند و این امر برای شما مهم باشد، درآمد شما همواره افزایش خواهد یافت.

2- راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. یکی از بهترین راهکارهای برای جذب شاگرد، افزایش تعداد شاگردها و کسب درآمد از تدریس خصوصی درج اگهی در همین سایت (ایران مدرس) است. علاوه بر آن راهکارهای دیگری برای افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی و جو دارد که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید آنها را مطالعه کنید.

راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

3- در وب سایت حاضر (ایران مدرس) جزوه ثبت نمائید. در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نموده و به این ترتیب بازدید آگهی خودتان را افزایش دهید. با افزایش بازدید آگهی تدریس، احتمال جذب شاگرد و افزایش درآمد شما از تدریس هم بیشتر خواهد شد.

4- آگهی تدریس خودتان را قانع کننده بنویسید. این گزینه خیلی مهم است. آگهی خودتان را به گونه ای در همین وب سایت ثبت کنید که کسی که متقاضی تدریس است و آن را مطالعه می کند قانع شود و ترغیب شود که با شما تماس بگیرد. سوابق کاری خود را کامل بنویسید و هر ویژگی متمایز و بارزی که دارید را هم ثبت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد

5- آگهی خودتان را در همین وب سایت ویژه کنید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس)آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه می توانید ثبت کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و احتمال جذب شاگرد آنها هم بیشتر است. اگر می خواهید درآمدتان از تدریس بیشتر شود می توانید اگهی تدریس خودتان را به صورت ویژه در همین سایت ثبت نمائید.

6- جلسات تدریس را در هم ادغام کنید. اگر بتوانید جلسات تدریس را در هم ادغام کنید، در وقت شما صرفه جویی شده و درآمدتان از تدریس و تدریس خصوصی افزایش می یابد. مثلا به جای اینکه در روز یک جلسه تدریس برای شاگردتان بذارید یک جلسه و نیم برگزار کنید. به این ترتیب، برای یک بار رفتن به منزل شاگردتان مبلغ بیشتری را دریافت خواهید کرد. البته بین جلسات تدریس استراحت در نظر بگیرید.

7- هزینه تدریس را همگام با بالا بردن کیفیت کارتان افزایش دهید. اگر به تدریج فن بیان، تسلطتان بر مباحث و بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید، می توانید برای کلاسهای خصوصی ای که برگزار می کنید، مبلغ بیشتری را مطالبه نموده و هزینه برگزاری کلاسهای را افزایش دهید. بنابراین به صورت پیوسته کیفیت کارتان را بیشتر کنید.

منبع: ایران مدرس



کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی، موفقیت در تحصیل، کسب رتبه برتر در کنکور و افزایش معدل مزیتهای فراوانی دارد. همانطور که می دانید در حال حاضر، معدل دانش آموزان در رتبه کنکور آنها هم تاثیر می گذارد. بنابراین اگر دانش اموزان از جلسات تدریس خصوصی در دوران تحصیل استفاده کرده باشند، و معدل بالایی کسب کرده باشد، این امر به صورت مستقیم و غیر مستقین در رتبه کنکور او هم موثر است. به صورت مستقیم یعنی اینکه خود معدل در رتبه کنکور 20 تا 30 درصد تاثیر دارد و به صورت غیر مستقیم یعنی اینکه وقتی دانش آموزی با تلاش و پشتکار خود و با استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی توانسته است درس را خوب یاد بگیرد و معدل بالایی داشته باشد، طبیعتا در کنکور هم رتبه خوبی کسب خواهد کرد. بنابراین برای موفقیت در تحصیل در دوران دبیرستان و برای کسب رتبه برتر کنکور کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. البته همه کارها را نمی توان به کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی سپرد. خود دانش آموز و دانشجو هم باید مطالعه کند، تمرین حل نماید و پشتکار داشته باشد. کلاسهای خصوصی باید در کنار جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه و در طول ترم برگزار گردد. موکول کردن جلسات تدریس خصوصی به ایام امتحانات فایده زیادی ندارد. البته اگر الان که در حال مطالعه این مقاله هستید ایام امتحانات است دیگر چاره ای نیست و باید سعی کنید با یک مدرس خوب هماهنگ کنید. ولی اگر هنوز تا ایام امتحانات وقت دارید هر چه زودتر استفاده از جلسات تدریس خصوصی را شروع کنید.


در حالتی که دانش آموز یا دانشجو نتوانسته است در جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه شرکت کند و یا با وجود اینکه در کلاس حاضر بوده است، نتوانسته مطلب را به خوبی فرا بگیرد استفاده از کلاسهای خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. جلسات تدریس خصوصی فقط برای دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نیست. ممکن است دانش آموز یا دانشجویی در مبحثی اشکال پایه ای داشته باشد. در این حالت نیز استفاده از کلاسهای خصوصی و هماهنگی با یک مدرس خصوصی خوب می تواند راهگشا باشد. استفاده از کلاسهای خصوصی برای افزایش معدل، موفقیت در تحصیل و کسب رتبه برتر در کنکور موثر است.


کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزیتهای فراوانی دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی چون تعداد افراد حاضر در کلاس کم است (1 تا 3 نفر) یادگیری بهتر اتفاق می افتد. دانش آموز و دانشجو هر سوالی که داشته باشد می تواند بپرسد و حتی اشکالات پایه ای هم در این کلاسهای خصوصی قابل رفع است. تمرین و مسئله بیشتری را در کلاسهای تدریس خصوصی می توان حل کرد و به خاطر وقت بیشتری که وجود دارد، تمامی اشکالات اساسی قابل رفع است.

آگهی استخدام جدید 23 و 24 مرداد 95

آگهی استخدام جدید 23 و 24 مرداد 95، استخدام تدریس، استخدام آموزش برق و مهندس برق و الکترونیک، استخدام معلم خصوصی و مدرس دبیرستان و کنکور، استخدام دولتی و اموزش پرورش، استخدامی های جدید و .... در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده آگهی استخدام جدید 23 و 24 مرداد 95 بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در مرداد و شهریور 95 بر روی لینک اول کلیک نمائید.











دانلود مطالب آموزشی کنکوری و اخبار جدید کنکور

دانلود مطالب آموزشی کنکوری و اخبار جدید کنکور در این بخش ارائه شده است. برای دانلود مطالب آموزشی کنکوری و اخبار جدید کنکور بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

دانشگاه نفرات برتر کنکور 95 +نرم افزار انتخاب رشته در این بخش ارائه شده است.

....
بازدید: 2

دفترچه سوالات و کلید پاسخ کنکور 95 زبان، ریاضی فیزیک، تجربی و هنر

دفترچه سوالات و کلید پاسخ کنکور 95 زبان، ریاضی فیزیک، تجربی و هنر در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان دفترچه سوالات و کلید پاسخ کنکور 95 زبان، ریاضی فیزیک، تجربی و هنر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

....
بازدید: 92

آشنایی با رشته های تحصیلی مختلف برای انتخاب رشته کنکور 95 و 96

در این بخش مطالبی در زمینه آشنایی با رشته های تحصیلی مختلف برای انتخاب رشته کنکور 95 و 96 ارائه شده است. البته می توانید از این مطالب برای راهنمایی در جهت انتخاب رشته کنکور در سالهای بعد (مثلا کنکور 97 و 98 ) هم استفاده کنید. برای مطالعه مطالب ارائه شده در زمینه آشنایی با رشته های تحصیلی مختلف برای انتخاب رشته کنکور95 و 96 بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

....
بازدید: 103

دانلود سوالات و تست های کنکور سراسری سال 95

دانلود سوالات و تست های کنکور سراسری سال 95 در این بخش ارائه شده است. برای دانلود سوالات و تست های کنکور سراسری سال 95 (سوالات عمومی رشته هنر، دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی رشته تجربی کنکور95، سوالات کنکور 95 رشته ریاضی، سوالات و تست های کنکور رشته انسانی و ....) بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک نمائید.

....
بازدید: 215

نکات کنکوری زیست 2 + اخبار جدید کنکور 95 در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده نکات کنکوری زیست 2 + اخبار جدید کنکور 95 بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

....
بازدید: 209

پیش بینی درصد رتبه های برتر کنکور 95

پیش بینی درصد رتبه های برتر کنکور 95 ( رتبه 1 و 2 و 3 رشته ریاضی فیزیک کنکور95 و رتبه 1 و 2 و 3 رشته علوم تجربی کنکور 95 ) با توجه به درصدهای کسب شده توسط رتبه های برتر کنکورهای 92 تا 94 رشته ریاضی و تجربی در این بخش ارائه شده است. البته درصدهای ارائه شده قطعی نبوده و فقط یک تخمین از درصدهای رتبه های برتر کنکور 95 رشته ریاضی و تجربی است. برای مشاهده پیش بینی درصد رتبه های برتر کنکور 95 بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

....
بازدید: 451

نکات جالب و خواندنی انتخاب رشته کنکور 95 و کنکور 96

نکات جالب و خواندنی انتخاب رشته کنکور 95 و کنکور 96 در این بخش ارائه شده است.
....

بازدید: 184

مصاحبه با رتبه های برتر کنکور تجربی سال 92 تا 94 در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده مصاحبه با رتبه های برتر کنکور تجربی سال 92 تا 94 بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

....
بازدید: 109

دانلود رایگان تست کنکور زبان، ادبیات، فیزیک، شیمی و زیست در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان تست کنکور زبان، ادبیات، فیزیک، شیمی و زیست بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس کنکور بر روی عبارت تدریس کنکور کلیک کنید.

....
بازدید: 252

مصاحبه رتبه های برتر کنکور، تاریخ ادبیات کنکور و اخبار کنکوری

مصاحبه رتبه های برتر کنکور، تاریخ ادبیات کنکور و اخبار کنکوری در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده مطالب مرتبط با مصاحبه رتبه های برتر کنکور، تاریخ ادبیات کنکور و اخبار کنکوری (دانلود خلاصه ی کنکوری تاریخ ادبیات سال2و3 (بخش اول)، دانلودخلاصه ی کنکوری تاربخ ادبیات سال2و3 (بخش دوم)، دانلود رایگان تست های کنکوری ادبیات فارسی، دانلود رایگان 55تست کنکوری زیان فازسی سال سوم، دانلود رایگان مصاحبه با رتبه2 کنکور تجربی سال94،دانلود رایگان مصاحبه با رتبه 3 کنکور تجربی سال94، اخبار کنکور ارشد 96 و ...) بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

....
بازدید: 129

نکات مهم برای انتخاب رشته درست کنکور 95 و کنکور 96

در این بخش نکات مهم برای انتخاب رشته درست کنکور 95 و کنکور 96 ارائه می گردد.

....
بازدید: 230

یادآوری های کنکوری و تکنیک های تست زدن در کنکور

یادآوری های کنکوری و تکنیک های تست زدن در کنکور در این بخش ارائه شده است. با کلیک بر روی لینکهای زیر می توانید فایلهای مرتبط با یادآوری های کنکوری و تکنیک های تست زدن در کنکور را دانلود کنید. با استفاده از فایلهای مذکور نحوه مرور در زمانهای نزدیک به کنکور و راهکارهای تست زنی را یاد می گیرید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس کنکور هم بر روی عبارت تدریس کنکور کلیک کنید.
....

بازدید: 134

راهکارهایی برای انتخاب رشته صحیح کنکور 95 و کنکور 96

در این بخش راهکارهایی برای انتخاب رشته صحیح کنکور 95 و کنکور 96 ارائه شده است. حین انتخاب رشته کنکور95 و کنکور96 در مرحله اول به علاقه خودتان توجه داشته باشید. رشته ای را انتخاب کنید که واقعا به آن علاقه دارید. البته این مورد را باید از دبیرستان در نظر می گرفتید و مثلا اگر به پزشکی علاقه دارید باید رشته تجربی را انتخاب کرده باشید. به هر حال، در حال حاضر در هر رشته ای که کنکور داده اید و هر رتبه ای را که کسب کرده اید سعی کنید رشته دانشگاهی خودتان را با علاقه انتخاب کنید. البته مطمئنا باید نیم نگاهی هم به بازارکار رشته مورد نظرتان داشته باشید. پس به عنوان یک قانون کلی سعی کنید هم علاقه خودتان و هم بازارکار رشته مورد نظرتان را در نظر بگیرید. در این زمینه می توانید به مشاورین و مدرسین تدریس کنکور مشورت کنید (برای مشاهده لیست مدرسین کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید).

....
بازدید: 200

میزان و چگونگی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور95 در این بخش ارائه شده است. برای کسب اطلاعات در زمینه میزان و چگونگی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 95  ادامه این مطلب را بخوانید.

....
بازدید: 238

اگر می خواهید مصاحبه رتبه های برتر کنکور را مشاهده کنید ....
....

بازدید: 166


دانلود رایگان مصاحبه با رتبه های برتر کنکور و مطالب آموزشی و کنکوری (دانلود مقاله ی نحوه ی صحیح مطالعه کردن برای کنکور، دانلود مقاله ی نحوه ی انتخاب کلاس های کنکوری و ... ) در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان مصاحبه با رتبه های برتر کنکور و مطالب آموزشی و کنکوری بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

....
بازدید: 123

اگر در جستجوی روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور تجربی 94 و 95 هستید ....
....

بازدید: 229

مصاحبه با رتبه های برتر کنکور ریاضی و تجربی سال 92

مصاحبه با رتبه های برتر کنکور ریاضی و تجربی سال 92 در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده مصاحبه های انجام شده با رتبه های 1 تا 3 کنکور تجربی 92 و رتبه های برتر کنکور رشته ریاضی فیزیک سال 92 بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

....
بازدید: 256

ّدانلود رایگان تست کنکور و نکات کنکوری زیست 1 و 2

دانلود رایگان تست کنکور و نکات کنکوری زیست 1 و 2، دانلود تست کنکوری فصل 2 زیست (سفری به درون سلول)، دانلود رایگان تست کنکور سفری به درون سلول 1، دانلود رایگان نکات کنکوری زیست سفری به درون سلول، دانلود نکات کنکوری زیست 1 غشای درون سلولی، دانلود رایگان جزوه ی کنکوری زیست شناسی بخش هسته و .... در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان تست کنکور و نکات کنکوری زیست 1 و 2 بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

....
بازدید: 360

دانلود رایگان تست کنکور ریاضی، زیست +مصاحبه با رتبه های برتر کنکور

دانلود رایگان تست کنکور ریاضی، زیست +مصاحبه با رتبه های برتر کنکور (دانلود رایگان تست کنکوری مولکول های زیستی، دانلود رایگان مثال های کنکوری ریاضی (ماتریس)، دانلود رایگان نمونه مثال های کنکوری ریاضی (سری) و ....) در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان تست کنکور ریاضی، زیست +مصاحبه با رتبه های برتر کنکور بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

....
بازدید: 213

دانلود رایگان تست های کنکور با پاسخ کلیدی و پاسخ تشریحی

دانلود رایگان تست های کنکور با پاسخ کلیدی و پاسخ تشریحی (دنباله، تابع، توابع نمایی، توابع لگاریتمی، ترکیبات، مثلثات و ...) در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان تست های کنکور با پاسخ کلیدی و پاسخ تشریحی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

....
بازدید: 327

روش صحیح مطالعه برای کنکور و فنون تست زنی

در این بخش در رابطه با روش صحیح مطالعه برای کنکور و فنون تست زنی مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید روش صحیح مطالعه برای کنکور را بدانید در مرحله اول باید هدف و انگیزه داشته باشد. هدف شما باید واضح و مشخص باشد. هدف خودتان را کوچک در نظر نگیرید. هر دانشگاه و رشته ای را که دوست دارید هدف خودتان قرار دهید. مثلا می توانید بر روی یک برگه کاغذ بنویسید: من امسال در رشته پزشکی دانشگاه تهران قبول هستم. هدف خودتان را به زمان حال و مثبت بنویسید. هدف واضح و مشخص در شما انگیزه قوی ایجاد می کند.
....

بازدید: 235

راز موفقیت در کنکور تجربی 95 و کنکور 96

در این بخش در رابطه با راز موفقیت در کنکور تجربی 95 و کنکور 96 مطالبی ارائه می گردد. برای موفقیت در کنکور تجربی95 موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
....

بازدید: 425

موفقیت در کنکور95 و کنکور96

اگر در حال مطالعه برای کنکور هستید، به منظور موفقیت در کنکور95 و کنکور96 موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
....

بازدید: 254

چگونه درس بخوانیم برای کنکور

اگر در حال درس خواندن و مطالعه برای کنکور هستید، به منظور گرفتن نتیجه بهتر موارد زیر را در نظر داشته باشید.
....

بازدید: 308

5 عامل برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درصد بالا در فیزیک کنکور

در این بخش 5 عامل برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درصد بالا در فیزیک کنکور ارائه می گردد.
....

بازدید: 239

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، شیمی و فیزیک کنکور

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، شیمی و فیزیک کنکور در این وب سایت (ایران مدرس) در کنار آموزش و تدریس خصوصی سایر دروس و رشته ها ارائه شده است.
....

بازدید: 177

دانلود رایگان سوالات کنکور دکتری 95 رشته مدیریت پروژه در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان سوالات کنکور دکتری 95 رشته مدیریت پروژه بر روی لینک زیر کلیک نمائید.
....

بازدید: 221

به منظور دانلود رایگان سوالات کنکور دکتری 95 رشته علوم سلولی و مولکولی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
....

بازدید: 180

برای دانلود رایگان سوالات کنکور دکتری 95 رشته الهیات بر روی لینک زیر کلیک کنید.
....

بازدید: 430


دانلود رایگان تست کنکور دکتری 95 رشته حقوق در این بخش ارائه شده و از طریق لینک زیر قابل دسترسی است.
....

بازدید: 412

دانلود رایگان تست کنکور دکتری 95 رشته علوم زمین در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان تست کنکور دکتری 95 رشته علوم زمین بر روی لینک زیر کلیک کنید.
....

بازدید: 108

به منظور دانلود رایگان تست کنکور دکتری 95 رشته مرمت و احیای ابنیه و بناهای تاریخی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
....

بازدید: 260

برای دانلود رایگان تست کنکور دکترا 95 رشته زبان انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک نمائید.
....

بازدید: 122

به منظور دانلود رایگان تست کنکور دکترا 95 رشته زبان فرانسه بر روی لینک زیر کلیک کنید.
....

بازدید: 89

برای دانلود رایگان تست کنکور دکترا 95 رشته زبان روسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
....

بازدید: 75

به منظور دانلود رایگان تست کنکور دکتری سراسری سال 95 رشته زبان آلمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
....

بازدید: 114

دانلود رایگان تست کنکور دکتری سراسری سال 95 رشته زبان و ادبیات عرب در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان تست کنکور دکتری سراسری سال 95 رشته زبان و ادبیات عرب بر روی لینک زیر کلیک کنید.
....

بازدید: 213

برای دانلود رایگان تست کنکور دکتری95 مرمت آثار و اشیای تاریخی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
....

بازدید: 166

برای دانلود رایگان تست کنکور دکتری 95 زبان فرانسه و زبان آلمانی بر روی لینک زیر کلیک نمائید.
....

بازدید: 159

دانلود رایگان تست کنکور دکتری95 رشته معماری در این بخش ارائه شده و از طریق لینک زیر قابل دستیابی است.
....

بازدید: 231

دانلود رایگان تست کنکور دکتری 95 رشته شیمی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان تست کنکور دکتری 95 رشته شیمی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
....

بازدید: 120

برای دانلود تست کنکور دکتری رشته فلسفه سال 95 بر روی لینک زیر کلیک کنید.
....

بازدید: 349

برای دانلود تست کنکور دکتری رشته علوم گیاهی سال 95 بر روی لینک زیر کلیک نمائید. تست کنکور سایر رشته ها هم در همین سایت ارائه شده است.
....

بازدید: 105

به منظور دانلود تست کنکور دکتری رشته علوم خاک سال 95 بر روی لینک زیر کلیک نمائید.
....

بازدید: 54