استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

راهکارهایی بسیار مفید برای آموزش زبان انگلیسی

در این بخش راهکارهایی بسیار مفید برای آموزش زبان انگلیسی مورد بررسی قرار می گیرد.


چگونه زبان انگلیسی را صحیح یاد بگیریم؟

زبان انگلیسی یکی از دروس مهم دوران دبیرستان و دانشگاه است. یادگیری صحیح زبان انگلیسی در مقاطع تحصیلی بالاتر کمک بسیار زیادی به دانش آموزان خواهد کرد.

اگر زبان انگلیسی خوب فراگرفته شود در آزمون کنکور نیز یک مزیت به حساب خواهد آمد. چون اگر شما زبان انگلیسی تان قوی باشد فرصت و زمان بیشتری برای مطالعه سایر دروس عمومی باقی می ماند.

برای یادگیری صحیح زبان انگلیسی باید به صورت مرتب و مداوم در کلاسهای تدریس زبان مدرسه و یا لزوما کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا کلاسهای آموزش زبانی که در آموزشگاهها برگزار می گردد حاضر شد. در کنار شرکت در کلاسهای تدریس زبان انگلیسی، باید به آموزش و یادگیری ان علاقه نشان داد. به سی دی ها نوارهای آموزشی گوش داده و گرامر و قواعد درسهایی را که ارائه می شود مرتبا مرور کرد.

برای آموزش صحیح زبان انگلیسی می توان در کلاسهای "بحث آزاد" شرکت کرد و یا حتی در بسیاری از موارد سعی کنید با دوستانتان انگلیسی حرف بزنید. دیدن فیلم و اخبار به زبان انگلیسی در طول روز هم می تواند مفید باشد. مثلا، هر روز 15 دقیقه تا 30 دقیقه فیلم یا اخبار انگلیسی گوش دهید.

اگر برای آموزش صحیح و یادگیری زبان انگلیسی به مدرس خصوصی و معلم خصوصی در منزل نیاز دارید بر روی عبارت تدریس زبان کلیک نمائید تا لیست مدرسین زبان انگلیسی نمایش داده شود.



سه راهکار مفید برای آموزش صحیح زبان انگلیسی

موارد مختلفی در آموزش صحیح و سریع زبان انگلیسی موثر هستند. سه راهکار مفید برای آموزش صحیح زبان انگلیسی به صورت زیر است:

1- هر روز 15 دقیقه تا 30 دقیقه فیلم یا اخبار انگلیسی گوش دهید: همانطور که در مباحث قبلی گفته شد، یکی از مهمترین مهارتها که به تقویت سایر مهارتهای آموزش زبان شما بسیار کمک می کند، کسب مهارت گوش دادن است. گوش دادن به اخبار، فیلم و برنامه هایی که به زبان انگلیسی هستند به یادگیری زبان شما بسیار کمک می کند.

2- در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی مداومت داشته باشید: آموزش زبان را به صورت پیوسته پیگیری کنید. اگر آموزش قطع شود افت می کنید و دفعه بعد دوباره باید از اول شروع کرد. حتی اگر در بازه ای از زمان سرتان خیلی شلوغ شد، زمان یادگیری را می توانید کاهش دهید ولی آن را قطع نکنید.

3- لغات و کلمات و ... جدید را به صورت کاربردی یاد بگیرید: لغات جدید و اصطلاحات جدید را در جمله یاد بگیرید و آنها را به کار ببرید. اگر به مطلبی به زبان انگلیسی گوش می دهید، سعی کنید لغات و گرامر جدیدی را که یاد گرفته اید در آن تشخیص دهید.

اگر برای آموزش زبان انگلیسی به مدرس خصوصی نیاز دارید بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید تا لیست مدرسان زبان انگلیسی نمایش داده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد