استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

تدریس خصوصی، آموزش خصوصی، تدریس در منزل

تدریس خصوصی، آموزش خصوصی، تدریس در منزل و راهکارهای تدریس اصولی در این بخش ارائه شده است.

در صورتیکه در یکی از درسهای خود ضعف دارید و یا به دلایلی وقت نکرده اید که یکی از درسهای مورد نظرتان را بخوانید، استفاده از جلسات تدریس خصوصی موثر و مفید خواهد بود.
....

بازدید: 4

در این مقاله الگوهای مختلف تدریس بررسی می شود. الگوهای تدریس مختلف شامل الگوی تدریس مبتنی بر نظریه ی فراشناخت، الگوی تدریس پیش سازمان دهنده، الگوی تدریس بازی نقش یا ایفای نقش، الگوی روش تدریس کاوشگری، الگوی تدریس 5E است.

....
بازدید: 4

وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی و آموزش در تمامی زمینه های پرداخته است. در صورتیکه به ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی و هماهنگی با یک مدرس خوب نیاز دارید، موارد زیر را مطالعه نمائید.

....
بازدید: 4

اگر بدنیال یک سایت عالی برای دانلود جزوات آموزشی ریاضی هستید ...
....

بازدید: 30

رشته «مطالعه آکادمیک نینجاها» در یک دانشگاه ژاپنی تدریس می‌شود. به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه «میه» در شهر «تسو»ی ژاپن قصد دارد برای آشنایی دانشجویان با نینجاها، کلاس‌های درسی را با عنوان مطالعه آکادمیک نینجاها برگزار کند.

....
بازدید: 18

احتراما به اطلاع می رساند، در راستای ایجاد شرایطی که همه ی مدرسان بتوانند در ایران مدرس آگهی ثبت نمایند، یک حالت جدید درج آگهی ویژه با عنوان "آگهی نقره ای" ایجاد شده است. همانطور که می دانید، در وب سایت ایران مدرس برای آگهی های رایگان فقط ایمیل نشان داده خواهد شد. با درج آگهی نقره ای، شماره تماس شما در جزئیات مشخصات مدرس نمایش داده می شود.

....
بازدید: 38

اگر در زمینه ریاضی و فیزیک دبیرستان به مدرس خصوصی ریاضی و یا معلم خصوصی فیزیک احتیاج دارید ....
....

بازدید: 20

ریاضیات دبیرستان و دانشگاه جزو دروسی هستند که دانش آموزان و دانشجویان در بسیاری از مواقع در یادگیری آنها با مشکل مواجه هستند.
....

بازدید: 37

در حالت کلی در هر درسی که ضعف و اشکال پایه ای وجود داشته باشد جلسات تدریس خصوصی و استفاده از کلاسهای آموزش خصوصی در منزل لازم بوده و می تواند مفید باشد.
....

بازدید: 185

اگر برای رفع اشکال درس ریاضی و یا یادگیری پایه ای آن به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید...
....

بازدید: 48

در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) سوالات امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی زیادی در مقاطع مختلف دبیرستان، دانشگاه، کنکور و ... برای دانلود قرار داده شده است.
....

بازدید: 41

در بسیاری از اوقات استفاده از کلاسهای آموزش خصوصی ریاضیات، کلاسهای تدریس فیزیک و همچنین استفاده از معلم خصوصی شیمی و سایر دروس لازم است.
....

بازدید: 107

در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته شده و تعداد زیادی مدرس خصوصی و معلم خصوصی در آن ثبت نام کرده و به بحث آموزش خصوصی مشغول هستند.
....

بازدید: 60

دروس ریاضی، فیزیک و شیمی جزو دروس سخت به حساب آمده و در بسیاری از موارد دانش آموزان در همه ی این دروس یا در یکی از آنها مشکل دارند.
....

بازدید: 59

به منظور داشتن داشتن یک تدریس موفق و عالی نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

....
بازدید: 47

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد