استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس در تمامی زمینه ها

تدریس خصوصی را به عنوان یک کار پاره وقت یا تمام وقت می توانید انجام دهید.
....

بازدید: 3

با ثبت آگهی تدریس در همین وب سایت (ایران مدرس) می توانید شاگرد جذب نموده و از تدریس خصوصی درآمد کسب کنید.
....

بازدید: 4

اگر می خواهید فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی را شروع کنید و یا قبلا در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته و می خواهید تعداد شاگردها و یا درآمد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید، آگهی و تبلیغ تدریس خودتان را در ایران مدرس (همین سایت) ثبت نمائید.
....

بازدید: 4

در این بخش 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس ریاضی ارائه شده است. برای کسب نمره عالی در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
....

بازدید: 5

فیزیک یکی از دروس مهم دبیرستان و دانشگاه است. این درس در کسب رتبه خوب کنکور سراسری نیز مهم است. 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس فیزیک به صورت زیر است.
....

بازدید: 7

تدریس خصوصی، آموزش در منزل و استفاده از کلاسهای خصوصی در کسب بهترین نتیجه در امتحانات و کنکور می تواند بسیار کمک کننده و مفید باشد.
....

بازدید: 10

با ثبت آگهی رایگان تدریس در آبان 94 می توانید به راحتی شاگرد جذب کنید و از تدریس درآمد کسب نمائید.
....

بازدید: 12

سایت ایران مدرس (همین وب سایت) بهترین سایت تبلیغات رایگان تدریس خصوصی و آموزش در منزل است. وب سایت ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد.
....

بازدید: 9

تدریس خصوصی و کلاس خصوصی عربی دبیرستان و دانشگاه در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد، و با مطالعه و مرور و ... همراه باشد، می تواند بسیار مفید و موثر و کمک کننده باشد.
....

بازدید: 17

اگر در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی دبیرستان و کنکور به مدرس خصوصی نیاز دارید ...
....

بازدید: 17

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی در این وب سایت به صورت کامل پوشش داده شده است.
....

بازدید: 19

اگر در جستجوی سایت مدرسین و معلمین خصوصی شیمی در تمامی مقاطع هستید، وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) بهترین سایت تدریس شیمی است.
....

بازدید: 13

اگر در زمینه آموزش خصوصی ریاضی دبیرستان و دانشگاه به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید، بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.
....

بازدید: 13

تدریس خصوصی فیزیک توسط مدرسین مجرب در همین وب سایت (ایران مدرس) ارائه می گردد. اگر در زمینه آموزش و تدریس فیزیک در هر مقطعی به مدرس نیاز دارید، مدرس مورد نظر خودتان را در همین وب سایت می توانید بیابید.
....

بازدید: 11

در وب سایت ایران مدرس تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و دانشگاه همانند تدریس خصوصی سایر دروس توسط مدرسین زیادی ارائه شده است. در این وب سایت تا مهر 94 بیش از 11000 مدرس ثبت نام کرده و به تدریس خصوصی و آموزش ریاضی و سایر دروس مشغولند.
....

بازدید: 44

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد