استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام تدریس خصوصی – استخدام معلم خصوصی جدید

اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام تدریس خصوصی و استخدام معلم خصوصی و .... هستید .... اگر قصد دارید در زمینه کار و شغل تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی بدست آورید .... چنانچه روزنامه و اینترنت را کلا برای پیدا کردن آگهی های استخدام معلم جستجو کرده اید .... در هر صورت، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس در حقیقت برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی استخدام نمی شوید، بلکه شرایطی فراهم شده است که خودتان به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید و از این طریق شاگردهای زیادی را جذب کنید.

شاید شما تا به حال از طریق آموزشگاهها و به صورت واسطه ای شاگرد جذب کرده اید .... ممکن است بخواهید در ادامه کار هم استخدام شوید و از این طریق شاگرد جذب کنید و.... ولی به هر حال خودتان بهتر می دانید که آموزشگاههای تدریس خصوصی و موسسات مرتبط با آن در تهران و یا هر جای ایران مدرسین را استخدام  نمی کنند. بلکه اسم شما را در یک لیست یادداشت می کنند و در مواقعی که مدرسین مورد اعتماد و قدیمی خودشان وقت برای رفتن به کلاسها نداشته باشند با شما ممکن است تماسی گرفته شود. بنابراین جذب شاگرد از این طریق خیلی راحت نیست. به هر حال می توانید با آموزشگاهها هم در ارتباط باشید. اما راهکارهای دیگری هم برای جذب شاگرد به جز جستجوی آگهی های جدید استخدام مدرس و معلم وجود دارد. سایت ایران مدرس یک بخش تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php دارد که لیست مدرسین در آن نمایش داده شده است. شما هم می توانید با عضویت در این سایت و ثبت آگهی تدریس در آن در لیست مدرسین قرار بگیرید و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید.

مزیت ثبت نام در ایران مدرس به جای جستجوی آگهی های استخدام و .... این است که در این روش واسطه ای در کار نیست. شماره تماس خودتان به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای نمایش داده شده و می توانید مستقیما با افرادی که متقاضی تدریس خصوصی هستند در ارتباط باشید. در این زمینه مطالعه مقاله انواع راهکارهای جذب شاگرد خصوصی مفید است. برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، علاوه بر ایران مدرس، سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ هم گزینه خوبی است.البته در ایران مدرس در زمینه تدریس خصوصی هر درس و هر رشته ای می توانید آگهی تدریس ثبت کنید ولی سایت تدریس ریاضی به صورت اختصاصی در زمینه آموزش ریاضی فعالیت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد