استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

جدیدترین آگهی استخدامی معلم تدریس خصوصی بهمن و اسفند96 و سال 97

جدیدترین آگهی استخدامی معلم تدریس خصوصی بهمن و اسفند96 و سال 97 -  استخدام جدید مدرس و معلم تدریس خصوصی بهمن و اسفند 96 و سال 97 – اگر در اینترنت، روزنامه و ... در جستجوی آگهی های استخدام معلم، استاد، دبیر و مدرس خصوصی در زمستان 96 (بهمن و اسفند 96) و سال 97 هستید ... اگر قصد دارید در ترم دوم سال تحصیلی 96-97 از کار تدریس خصوصی و آموزش در منزل درامد خوبی بدست آورید ... اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست شناسی، عربی، دروس دانشگاهی رشته های علوم پایه و یا فنی مهندسی، دروس تخصصی مهندسی برق، مکانیک، صنایع، عمران؛ معماری، کامپیوتر، آموزش خصوصی پیانو، گیتار، خوشنویسی، رشته های ورزشی، آیلتس و تافل و یا هر درس و رشته دیگری در تهران، کرج و یا هر جای ایران فعالیت داشته باشید و به عنوان یک معلم خصوصی موفق درامد بالایی کسب کنید .... در هر صورت، جستجوی بیشتر آگهی های استخدام تدریس خصوصی را کنار بگذارید.  راهکار بهتری برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در بهمن و اسفند 96 و سال 97 وجود دارد.
چگونگی جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از آن به سایت ایران مدرس www.iranmodares.com مراجعه کنید و پس از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج نمائید تا در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار گرفته و به صورت مستقیم با شما تماس گرفته شود. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و تا سال 97 حدود 18000 مدرس و معلم خصوصی ثبت نامی دارد. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در این سایت پربازده و موثر است و به صورت رایگان می توانید از این امکان استفاده کنید. به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدامی تدریس خصوصی در بهمن96 و اسفند 96 و سال 97 تبلیغات خودتان را در ایران مدرس که یک محیط کاملا اموزشی دارد و فقط آگهی های مرتبط با تدریس خصوصی را پذیرش می کند درج نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید. در صورت تمایل، می توانید در این سایت آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید تا بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی آن افزایش یابد.-

مطالعه کنید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

فرض کنید جستجوی آگهی های استخدام تدریس خصوصی را ادامه دادید. در بهترین حالت می توانید در یک آموزشگاه مشغول به کار شده و تدریس کنید. نکته ای که وجود دارد در این حالت قیمت کلاس را خودتان تعیین نمی کنید و ممکن است مجبور شوید با قیمت پایین تدریس کنید. در ضمن، از همان مبلغی که دریافت می کنید هم هر جلسه باید 30 یا 40 درصد را به آموزشگاه پرداخت نمائید. پس در نهایت پول زیادی برای شما باقی نمی ماند. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب کنید و درامد بالایی از کار تدریس بدست آورید. البته مسلما باید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. در این زمینه مطالعه مقاله نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر کاملا مفید است.
با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس از جستجوی بیشتر آگهی های استخدام و جذب معلم بی نیاز خواهید شد و تبلیغات شما به صورت مستقیم در معرض دید متقاضیان تدریس قرار خواهد گرفت. با گسترش اینترنت به تدریج ارائه خدمات از طریق واسطه کم تر شده و متقاضیان تدریس و والدین آنها می توانند به صورت مستقیم رزومه مدرسین را در ایران مدرس مشاهده کنند و مدرس مورد نظر خودشان را انتخاب نمایند. شما نیز با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود و در این حالت در صورتیکه شاگرد جذب کنید کل حق التدریس را برای خودتان بر می دارید و به آموزشگاه درصد پرداخت نخواهید کرد.
با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی از طریق ثبت آگهی تدریس هزینه کلاسها را خودتان تعیین می کنید و شاگردهای شما چون مستقیما با خود شما در ارتباط هستند، اگر خوب تدریس کنید ترمهای بعد هم با خود شما تماس خواهند گرفت و به این ترتیب تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

(استخدام مدرس، استاد، دبیر و معلم تدریس خصوصی بهمن و اسفند 96 و سال 97)

استخدام تدریس خصوصی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد