استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام دانشجویی و شغل برای دانشجو دی و بهمن و اسفند 96 و سال 97

در این بخش مطالبی در زمینه استخدام دانشجویی و شغل برای دانشجو دی و بهمن و اسفند 96 و سال 97 و .... ارائه می شود. اگر می خواهید یک کار خوب در ایام دانشجویی داشته باشید مطالعه این مقاله می تواند برای شما کاملا مفید باشد.

در این بخش اطلاعاتی در زمینه استخدام دانشجویی 96 و 97 بهترین و پردرآمدترین شغل های دانشجویی و .... ارائه می گردد. اگر دانشجو هستید و می خواهید حین تحصیل برای خودتان درامدزایی خوبی هم داشته باشید و علاوه بر اینکه درس می خوانید خرج تحصیل خودتان را هم تامین کنید و حتی پس اندازی داشته باشید .... اگر می خواهید روی پای خودتان بایستید و درامد کسب کنید. در هر صورت مقالات زیر را مطالعه کنید:

مقاله 1 -چند فعالیت درآمد زا در دوران دانشجویی
خلاصه مقاله 1:  تعدادی از فعالیت های درآمد زا در دوران دانشجویی به صورت زیر می باشد:
1- کار پاره وقت: به عنوان مثال می توان در شرکتهای مختلفی به صورت نیمه وقت به کار مشغول بوده و به صورت ماهانه مقداری درآمد کسب کرد.
2- کار دانشجویی در خود دانشگاه: در بسیاری از دانشگاهها کارهایی مثل مسئولیت باشگاه، سایت و ... به دانشجویان سپرده شده و به صورت ترمی مبلغی پرداخت خواهد شد. البته متاسفانه مبلغ پرداختی خیلی قابل توجه نیست.

مقاله 2 -  تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت، شغل دانشجویی و کار دوم
خلاصه مقاله 2: کار تدریس خصوصی ویژگیهای بسیار خوبی دارد که آن را به عنوان یک شغل دوم و یا یک شغل پاره وقت ونیمه وقت مناسب متمایز از کارهای دیگر می کند و باعث می شود جذابیت زیادی داشته باشد. در مرحله اول فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به مهارت خاصی نیاز ندارد. اگر شما خودتان دانشجو هستید و در درس و تحصیل موفق می باشید و یا درس شما تمام شده است ولی در دوران دانشجویی در درسهای خودتان نمرات خوبی گرفته اید و در کل دانشجوی خوبی بوده اید، در این حالت فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و فعالیت به عنوان معلم خصوصی برای شما بسیار راحت خواهد بود. حتی اگر خودتان در درس و تحصیلحد متوسط هستید بوده اید ولی باز به کار تدریس علاقه دارید می توانید با مطالعه کردن بر دروس مورد نظرتان مسلط شوید و از تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست آورید.

مقاله 3 -بهترین و پردرآمدترین کارهای دانشجویی + شغل دانشجویی تدریس خصوصی
خلاصه مقاله 3 : وقتی بحث کار دانشجوییبه میان می آید، این نوع کارها باید ویژگی های خاص خودشان را داشته باشند.از طرفی دانشجویان نمی توانند به صورت تمام وقت در محل کار حاضر باشند و به لحاظ زمانی محدودیت دارند. در ضمن، کسی که به عنوان دانشجو می خواهید درآمدزایی داشته باشد چون در زمینه رشته تحصیلی خودش و یا سایر زمینه ها همسابقه کار چندانی ندارد، کارهایی که نیازمند دارا بودن سابقه بالا است هم نمی تواند به عنوان یک شغل دانشجویی در نظر گرفته شود. یا به هر حال کارهایی که نیازمند سرمایه گذاری بالا و تجربه بالا و .... است را نمی توان به عنوان یکی کار مناسب برای دانشجویان در نظرگرفت. در دوران دانشجویی، به نسبت دیدی که خود شما دارید، می توانید در زمینه ای کار خودتان را شروع کنید و ایده ای داشته باشید که مثلا با افتتاحیک وب سایت درآمد بدست آورید و یا می توانید به صورت ساعتی در شرکتها و موسسات مختلف فعالیت داشته باشید و درآمدی برای خودتان داشته باشید. بد نیست که نیم نگاهی به هر دو مورد داشته باشید.
استخدام دانشجویی و شغل برای دانشجو دی و بهمن و اسفند 96 و سال 97 - مطالعه مقالات زیر هم مفید است.
استخدام دانشجو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد