استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی با ایران مدرس

اگر قصد دارید از کار تدریس و تدریس خصوصی درآمد بالایی بدست آورید ... اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی به صورت مستقل و بدون واسطه فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی بدست آورید ... اگر به کار تدریس علاقه دارید و قصد دارید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و می خواهید کار خودتان را گسترش دهید و شاگردهای بیشتری جذب کنید ... در هر صورت به سایت ایران مدرس (به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) مراجعه نموده و با عضویت در این سایت به راحتی شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد (بیش از هر سایت تدریس دیگری) و بازدید روزانه آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. این وب سایت برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست شناسی و .... ) در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد. بنابراین، با عضویت در ایران مدرس و ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت، متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت شده و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. برای عضویت در سایت ایران مدرس و ثبت آگهی تدریس خصوصی به صورت رایگان و یا ویژه و کسب درآمد از تدریس خصوصی به صورت زیر عمل کنید.

1-     به سایت ایران مدرس مراحعه نمائید.

2-     در صفحه اصلی سایت و در بالای صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید.

3-     فرم عضویت در سایت را تکمیل نمائید.

4-     با استفاده از ایمیل و پسورد انتخابی خودتان حین ثبت نام، وارد کنترل پنل شوید.

5-     در کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.

6-     پس از تایید مدیریت سایت، آگهی تدریس شما نمایش داده خواهد شد.


 

در چه زمینه هایی می توان در سایت ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ثبت کرد؟ در سایت ایران مدرس در هر زمینه ای می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید. به عنوان مثال، علاوه بر موارد گفته شده در بالا، در هر کدام از زمینه های تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی برنامه نویسی، تدریس خصوصی پیانو، تدریس خصوصی کامپیوتر، تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، تدریس خصوصی گیتار و ... می توانید آگهی خودتان را ثبت نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید.

آیا ثبت اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است؟ در سایت ایران مدرس به صورت کاملا رایگان می توانید آگهی تدریس خصوصی خودتان را ثبت نموده و شاگرد جذب کنید. البته در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه ی مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و صفحات داخلی سایت بالاتر از آگهی های تدریس رایگان نمایش داده شده و بازدهی بیشتری دارند و بیشتر در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرند.

عضویت در ایران مدرس برای جذب شاگرد واقعا موثر است؟ ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. علاوه بر آن، چون این وب سایت از نظر گوگل بهینه است، متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت صفحه آگهی های مدرسین هدایت می شوند. نکته دیگر اینکه در ایران مدرس بیش از 10000 مقاله آموزشی، جزوه، سوال امتحانی، جزوه کنکوری، تست کنکور و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس ویژه در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهند شد. در ضمن، تعداد بسیار زیادی از مدرسین آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها (گاها بیش از 20 بار) تمدید کرده اند و نشان می دهد که ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس موثر و مفید است.

 

برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی و یا معلم خصوصی کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد