استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام مدرس تدریس خصوصی بهمن و اسفند 95 و فروردین و اردیبهشت 96

استخدام مدرس تدریس خصوصی بهمن و اسفند 95 و فروردین و اردیبهشت 96 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی در بهمن و اسفند 95 و فروردین و اردیبهشت96 دعوت به همکاری می گردد. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس جستجوی روزنامه و اینترنت و تماس با آموزشگاههای مختلف را متوقف کنید. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی راهکار بهتری وجود دارد. اگر می خواهید از تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، تدریس دروس کنکوری، زبان، تدریس دروس دانشگاهی و ... درآمد کسب کنید، به بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) مراجعه نموده و بعد از عضویت در سایت، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. به این ترتیب، متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس گرفته و به صورت مستقیم با خود شما در ارتباط خواهند بود. برای مراجعه به سایت ایران مدرس و کسب درآمد از تدریس خصوصی بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک کنید.

iranmodares

چرا در ایران مدرس آگهی ثبت کنم؟

1- ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا بهمن 95 بیش از 15500 مدرس ثبت نام کرده اند.
2- بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.
3- در سایت ایران مدرس بیش از 4000 مقاله آموزشی و بیش از 4000 جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ثبت شده و تبلیغات تدریس مدرسین در کنار این مطالب آموزشی نمایش داده خواهد شد.
4- سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که برای تمامی این عبارتها سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج گوگل حضور دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت خواهند شد.
5- مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی ویژه دارند، بارها و بارها آگهی ویژه خودشان را تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.



نیازمند استخدام مدرس-استخدام مدرس95-استخدام تدریس زبان 95-مدرس خصوصی ریاضی-دعوت به همکاری تدریس-مدرس زبان-جذب مدرس در بوشهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد