استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام مدرس و دعوت به همکاری تدریس بهمن و اسفند 95 و سال 96

استخدام مدرس و دعوت به همکاری تدریس بهمن و اسفند 95 و سال 96 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی در بهمن و اسفند 95 و سال 96 (فروردین و اردیبهشت 96 و سایر ایام سال 96) دعوت به همکاری می گردد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در بهمن و اسفند95 و سال 96 (فروردین96 و اردیبهشت96 و سایر ایام سال 96) یک راهکار بسیار خوب به شما پیشنهاد می گردد. به جای جستجوی آگهی های استخدام مدرس تدریس خصوصی در روزنامه و جستجوی عبارتهای همچون استخدام تدریس خصوصی و استخدام مدرس و معلم و دبیر و .... در اینترنت و تماس های مکرر با آموزشگاهها، فرم عضویت در سایت را که در بالای صفحه اصلی نشان داده شده است در سایت (ایران مدرس) تکمیل نموده و پس از عضویت در سایت، آگهی تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید تا متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس بگیرند. (بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک کنید.) به این ترتیب به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود و به صورت مستقل شاگرد جذب خواهید کرد. در ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام کرده اند و تا اریبهشت و خرداد 96 تعداد مدرسین تدریس خصوصی به بیش از 17000 مدرس هم خواهد رسید.

درج اگهی تدریس در ایران مدرس، پربازده، مفید و موثر است. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.
ثبت آگهی تدریس در اینترنت و در سایت ایران مدرس به نسبت جستجوی آگهی های استخدام تدریس و جذب مدرس خصوصی و تماس با آموزشگاهها و ... مزیتهای زیادی دارد. اولا که قیمت جلسات تدریس خصوصی را خودتان تعیین می کنید. در ضمن، کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بر می دارید. از طرفی آموزشگاهها بیشتر با مدرسین خودشان کار می کنند و معمولا به مدرسین نا آشنا یا تازه کار شاگرد معرفی نمی نمایند.
برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در آذر و دی 95 فرصت درج آگهی در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. ایران مدرس بهترین گزینه برای درج آگهی و تبلیغات تدریس شماست.




iranmodares



عبارتهای کلیدی: جذب مدرس مهر 96-دعوت به همکاری تدریس 96-گرگان-تدریس-جذب مدرس خصوصی آذر96-شغل پاره وقت و نیمه وقت-استخدام تدریس تیر 95-استخدام مدرس ریاضی-جذب مدرس مرداد 96-استخدام معلم دی96-استخدام دبیر در تهران-استخدام مدرس زبان آذر 96-استخدام مدرس عربی اردیبهشت 96-استخدام تهران-استخدام معلم 95-دعوت به همکاری تدریس آبان 96-استخدام جدید مهندسی مکانیک-تدریس-استخدام مدرس خصوصی آذر 96-دعوت به همکاری ساری-استخدام مشاور کنکور دی 96-مرداد 96-استخدام مدرس عربی 96-استخدام مدرس دی 96-استخدام دبیر-خرداد 96-صنایع رباتیک ایران-استخدام مدرس دی96-جذب مدرس-استخدام جدید مدرس ریاضی-استخدامی مرداد 96-دعوت به همکاری تدریس-استخدام مدرس عربی اسفند 96-مدرس ریاضی-استخدام معلم اردیبهشت 96-استخدام مدرس در تهران-استخدام تدریس دی 96-جذب مدرس خصوصی 96-استخدام مرداد 96-استخدام مدرس تیر96-مدرس-استخدام مدرس فیزیک -
-تدریس فیزیک دانشگاهی-تدریس معادلات دیفرانسیل-ابتدایی-تدریس خصوصی ریاضی در مشهد-ادبیات فارسی از پایه تا دکتری-تدریس مدیریت بازرگانی-یادگیری ارتعاشات مکانیکی-سایت آگهی آموزش-استاد مکانیک سیالات-آمار-شیمی-زیست شناسی-تیزهوشان-هلو-تدریس خصوصی فیزیک-تدریس ریاضی در مرند-تدریس-تدریس زبان انگلیسی-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد