استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

چگونگی موفقیت در تدریس + دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی

در این بخش مطالبی در رابطه با چگونگی موفقیت در تدریس + دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی ارائه شده است.

برای افزایش بازدهی کلاسهای آموزش در منزل و تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- تسلط خودتان بر مطالب تدریسی را افزایش دهید. برای افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی باید خودتان به صورت کامل بر مطالب تدریسی مسلط باشید. هر چه تسلط شما بیشتر باشد بهتر تدریس می کنید. هر چه مسلط تر باشید بیان شما متفاوت تر و بهتر خواهد بود. اگر خودتان مطلب را خوب درک کرده باشید با بیان متفاوتی مطالب را ارائه می کنید و شاگرد یا شاگردان شما بهتر درس را می فهمند.2- سوال بپرسید. برای اینکه کلاسهای تدریس شما بازدهی خوبی داشته باشد باید با پرسیدن سوال و پرسش در کلاسهای خصوصی شناخت خوبی از شاگردانتان پیدا کنید. هر چه شاگردانتان را بهتر بشناسید و نقاط ضعف و قوت آنها را بهتر شناسایی کنید مطالب مفیدتری را هم به آنها ارائه خواهید کرد. ممکن است شما مطلبی را خیلی خوب بیان کنید ولی برای شاگرد یا شاگردانتان مفید نباشد. دلیل این امر این است که شاید مطلبی را که شما ارائه می کنید برای شاگردانتان لازم نباشد یا اصلا اشکال آنها نباشد. برای گرفتن بهترین بازدهی از تدریس و تدریس خصوصی باید مطالبی که مورد نیاز شاگردانتان است را خوب تدریس کنید نه مطالبی را که خودتان فکر می کنید خوب است.

برای موفقیت در کار تدریس و هر کار دیگری در مرحله اول باید خوب تبلیغ و بازاریابی کنید تا متقاضی یا متقاضیانی برای خدمات خودتان پیدا کنید. در کار تدریس باید خوب تبلیغ کنید تا متقاضیان تدریس خصوصی با شما آشنا شده و بتوانید شاگرد جذب نمائید. یکی از بهترین راهکارها برای تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد درج اگهی رایگان تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس تا تیر 95 بیش از  13500 مدرس ثبت نامی دارد. تا مرداد 95 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 14000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. با درج اگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس در تهران و کل کشور قرار گرفته و به این ترتیب شاگرد جذب خواهید کرد. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. حتی اگر بخواهید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، هزینه ای که به نسبت هزینه تبلیغات تراکت و تبلیغات در روزنامه پرداخت می کنید بسیار کمتر خواهد بود. البته برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاهها هم تماس بگیرید ولی به هر حال 30 ، 40 و یا حتی بعضا 50 درصد از مبلغ حق التدریس را باید به آنها پرداخت نمائید. در ضمن هزینه جلسات تدریس را هم خودتان تعیین نمی کنید. در بسیاری از موارد رزومه خودتان را به آموزشگاهها مختلف هم خواهید داد ولی تماسی با شما گرفته نمی شود. بنابراین بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی درج اگهی تدریس در اینترنت و خصوصا در وب سایت (ایران مدرس) است. تبلیغات در اینترنت گسترده است و به صورت 24 ساعته برای شما کار می کند. در ایران مدرس هزاران جزوه و نمونه سوال امتحانی و تست کنکور و ... هم ارائه شده است و تبلیغ تدریس شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.

اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت نداشته اید و به تازگی فعالیت در این زمینه را آغاز کرده اید، برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس می توانید اگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی بالاتری هم دارند. بسیاری از مدرسینی که در همین سایت آگهی تدریس خودشان را به صورت ویژه درج کرده اند، بارها و بارها آگهی تدریس ویژه خودشان را تمدید کرده اند (بعضی از مدرسین تدریس خصوصی حتی بیش از 20 بار این کار را انجام داده اند). این مسئله خود نشان دهنده این است که ثبت آگهی تدریس و تدریس خصوصی در ایران مدرس برای آنها مفید و موثر بوده است. مطمئن باشید که اگر با درج آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس شاگرد جذب نمی کردند، آگهی ویژه خودشان را تمدید نکرده و مبالغ دیگری را پرداخت نمی کردند. شما هم اگر می خواهید فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی را اغاز نمائید و یا فعالیت خودتان در این زمینه را گسترش دهید، آگهی تدریس ویژه و یا رایگان خودتان را در همین سایت درج کنید. در این وب سایت هزاران جزوه و نمونه سوال امتحانی ارائه شده است و آگهی تدریس شما (البته اگر ویژه باشد) در کنار مطالب آموزشی مزبور هم نشان داده خواهد شد.


پارامترهای اساسی در موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. برای جذب شاگرد بیشتر، کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و شاگردهای خودتان را حفظ نمائید.

2- برای شاگردهای خودتان برنامه ریزی مناسبی ارائه دهید به صورتیکه با استفاده از جلسات تدریس خصوصی و با کمک شما نتیجه مطلوب را بگیرند.

3- برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

4- در جلسات تدریس خصوصی سعی کنید کل کلاس برای شاگردانتان مفید باشد. استراحت بدهید ولی حین تدریس کامل وقت بذارید.

5- کمی بیشتر در کلاسهای تدریس خصوصی بمانید و سر وقت هم در جلسات تدریس حاضر شوید.

6- قبل از جلسات تدریس مطالب تدریسی را به صورت کامل بخوانید. با تسلط کامل در کلاس حاضر شوید.

7- از شاگردانتان تا قبل از جلسه امتحان حمایت کنید. حتی بعد از برگزاری امتحان هم با او تماس بگیرید و چگونگی برگزاری امتحان را بپرسید.


برای افزایش بهره وری جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- حضور به موقع در کلاسهای تدریس خصوصی: برای افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی تا جایی که برای شما ممکن است به موقع در کلاس تدریس حاضر شوید. همین امر در جدی گرفتن کلاس شما توسط شاگردانتان و همچنین در جلب اعتماد انها نقش مهمی دارد.
2- آمادگی قبل از جلسات تدریس خصوصی: قبل از حضور در کلاس درس حتما آمادگی لازم را در خودتان ایجاد کنید. سعی کنید بر درس تدریسی خودتان تسلط کامل داشته باشید. هر چه مسلط تر باشید در زمان کمتری مباحث بیشتری را ارائه خواهید کرد. فن بیان و نحوه ارائه مطالب توسط شما هم نسبت مستقیم با میزان تسلط شما بر درس دارد.
3- جلوگیری از خسته کننده بودن فضای کلاس در جلسات تدریس خصوصی: در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی تلاش کنید با ایجاد تنوع در کلاس درس از خسته کننده بودن و یکنواخت بود کلاس جلوگیری کنید. می توانید هر نیم ساعت یکبار استراحت کوتاهی بدهید و یا بعضا اجازه دهید که شاگر شما خودش تمرین را حل کند تا با حل مسئله درگیر شود و یا به هر شکل دیگری که فکر می کنید مناسب است در کلاس درس تنوع را ایجاد کنید.
4- پشتیبانی و حمایت کامل از شاگردانتان: یکی از مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی برای دانشجویان و دانش آموزان این است که مدرس به صورت کامل در طول ترم از آنها حمایت کرده و به موفق شدن آنها در تحصیل کمک می کند. اگر شما هم به کار تدریس خصوصی مشغول هستید، تلاش کنید تا از شاگردانتان به صورت کامل حمایت نمائید. یکی از تفاوتهای کلاسهای خصوصی و گروهی همین است. از شما انتظار می رود که به صورت کامل از شاگردانتان حمایت کنید و از هیچ تلاشی برای رسیدن آنها به موفقیت فروگذار نکنید.

اگر می خواهید تدریس خوب و موفقی داشته باشید، در مرحله اول باید وقتی کار تدریس را شروع می کنید و می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید واقعا از سر علاقه باشد. اگر واقعا به کار تدریس، هر چند کم، علاقه دارید این کار را شروع نمائید. نه تنها در مورد تدریس و تدریس خصوصی، بلکه در مورد هر کار دیگری هم این قاعده درست است که اگر به کاری علاقه داشته باشید آن را بهتر انجام می دهید. بنابراین از سر اجبار به تدریس روی نیاورید.

نکته دیگری که باید در کار تدریس در نظر بگیرید و برای ارائه تدریس خوب و موفق آن را مورد توجه قرار دهید، انتخاب دروس تدریسی است. سعی کنید دروس محدودی را انتخاب نمائید و در بلند مدت در آنها به تسلطی برسید که شما را از بقیه متمایز کند. اگر تعداد زیادی درس تدریس کنید، در همه ی آنها در سطح متوسط می توانید ظاهر شوید و درآمد شما هم به صورت متوسط باقی خواهد ماند. بنابراین تعداد درس محدودی را انتخاب نموده و درآنها به تسلط کامل برسید. در ضمن، از بین دروس مختلف دروسی را انتخاب نمائید که هم به آنها بیشتر علاقه دارید و هم بازار تدریس آنها خوب است. ممکن است شما به درس خاصی علاقه مند باشید ولی متقاضی تدریس برای آن وجود نداشته باشد. بنابراین هم علاقه خودتان و هم اینکه چه میزان متقاضی برای تدریس آن درس وجود دارد را در نظر بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد