استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

استخدام و دانلود

در این وبلاگ آگهی های استخدامی و مطالب دانلودی قرار داده خواهد شد

تدریس خصوصی و مزیتهای ان

در وب سایت ، ایران مدرس، تدریس خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه ارائه می گردد. در این وب سایت هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس فیزیک و شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس زبان فرانسه و آلمانی، تدریس خصوصی دروس عمومی و تخصصی دانشگاهی و ... فعالیت دارند. وب سایت ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین را در بین سایتهای تدریس خصوصی دارد. در سایت ایران مدرس تا سال 95 بیش از 12700 مدرس خصوصی در زمینه تدریس و آموزش دروس مختلف ثبت نام کرده و به کار تدریس مشغول هستند. علاوه بر موارد ذکر شده، در سایت ایران مدرس مطالب آموزشی زیادی از جمله تست کنکور، جزوات کنکوری و درسی، نمونه سوالات امتحانی، مقالات اموزشی و ... نیز ارائه شده است. اگر شما نیز در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و یا می خواهید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش را شروع کنید، اگهی خودتان را در همین وب سایت ثبت نمائید. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و تبلیغات رایگان تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس معتبرترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و به بهترین شکل متقاضیان تدریس و آموزش را به سمت اگهی تدریس شما میل می دهد. این وب سایت از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. به عنوان مثال، همین الان عبارتهای تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زیست شناسی، مدرس خصوصی و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه اول یا یکی از سه جایگاه اول نمایش داده خواهد شد. برای کسب درآمد از تدریس خصوصی و جذب شاگرد، فرصت درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است و بنابراین آگهی تدریس شما در بین آگهی های با موضوعات مختلف گم نخواهد شد. اگر می خواهید تاثیر گذاری آگهی تدریس خودتان را افزایش دهید، آگهی خودتان را به صورت ویژه درج نمائید. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت نموده اند و هم اکنون در صفحه اصلی قابل مشاهده هستند، بارها و بارها آگهی خودشان را در سایت ایران مدرس تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده تاثیر و بازدهی درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس است. چرا اگر این مدرسین با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب نمی کردند، آگهی تدریس خودشان را تمدید نمی کردند.


با درج آگهی تدریس در وب سایت حاضر (ایران مدرس) در سال 95، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و شما به راحتی می توانید شاگرد جذب کرده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه تدریس خصوصی به نسبت آگهی های رایگان در جایگاه بالاتری نمایش داده می شوند. در ضمن، آگهی های ویژه تدریس بدون نیاز به به روز رسانی همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. در ضمن آگهی های ویژه تدریس خصوصی در کنار مطالب دانلودی، تست های کنکور، سوالات امتحانی و .... نیز نمایش داده می شوند.

با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. البته آگهی تدریس خودتان را باید خوب و قانع کننده بنویسید. در این زمینه مطالعه موارد زیر مفید و موثر است.


 



به جرات می توان گفت که بهترین سایتی که می توانید در آن آگهی تدریس ثبت کنید ایران مدرس است. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران بوده و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد. این وب سایت بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد. تا سال 95 تعداد مدرسین ایران مدرس به بیش از 12700 مدرس می رسد. در ضمن در سایت ایران مدرس هزاران جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ارائه شده و آگهی مدرسان در این بخشها هم نمایش داده می شود. سایت ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. مثلا اگر عبارتهایی همچون تدریس خصوصی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... را در گوگل جستجو کنید همواره ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. این باعث می شود تا متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت شوند. با درج تبلیغات تدریس و تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود. درج اگهی تدریس و جذب شاگرد از این طریق به نسبت گرفتن کلاس از آموزشگاهها بسیار بهتر و به صرفه تر است. اگر در این امر شک دارید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.
 


راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


در این بخش راهکارهایی برای افزایش درامد مدرسین از تدریس خصوصی ارائه می گردد.

1- خوب تدریس کنید. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما از نحوه تدریس و انتقال مفاهیم توسط شما راضی باشند، در ترم های بعد هم با شما تماس خواهند گرفت و بنابراین درآمد شما از تدریس خصوصی افزایش می یابد. اگر به گونه ای تدریس کنید که شاگردهای شما نتیجه بگیرند و این امر برای شما مهم باشد، درآمد شما همواره افزایش خواهد یافت.

2- راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. یکی از بهترین راهکارهای برای جذب شاگرد، افزایش تعداد شاگردها و کسب درآمد از تدریس خصوصی درج اگهی در همین سایت (ایران مدرس) است. علاوه بر آن راهکارهای دیگری برای افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی و جو دارد که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید آنها را مطالعه کنید.

راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

3- در وب سایت حاضر (ایران مدرس) جزوه ثبت نمائید. در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نموده و به این ترتیب بازدید آگهی خودتان را افزایش دهید. با افزایش بازدید آگهی تدریس، احتمال جذب شاگرد و افزایش درآمد شما از تدریس هم بیشتر خواهد شد.

4- آگهی تدریس خودتان را قانع کننده بنویسید. این گزینه خیلی مهم است. آگهی خودتان را به گونه ای در همین وب سایت ثبت کنید که کسی که متقاضی تدریس است و آن را مطالعه می کند قانع شود و ترغیب شود که با شما تماس بگیرد. سوابق کاری خود را کامل بنویسید و هر ویژگی متمایز و بارزی که دارید را هم ثبت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد

5- آگهی خودتان را در همین وب سایت ویژه کنید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس)آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه می توانید ثبت کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و احتمال جذب شاگرد آنها هم بیشتر است. اگر می خواهید درآمدتان از تدریس بیشتر شود می توانید اگهی تدریس خودتان را به صورت ویژه در همین سایت ثبت نمائید.

6- جلسات تدریس را در هم ادغام کنید. اگر بتوانید جلسات تدریس را در هم ادغام کنید، در وقت شما صرفه جویی شده و درآمدتان از تدریس و تدریس خصوصی افزایش می یابد. مثلا به جای اینکه در روز یک جلسه تدریس برای شاگردتان بذارید یک جلسه و نیم برگزار کنید. به این ترتیب، برای یک بار رفتن به منزل شاگردتان مبلغ بیشتری را دریافت خواهید کرد. البته بین جلسات تدریس استراحت در نظر بگیرید.

7- هزینه تدریس را همگام با بالا بردن کیفیت کارتان افزایش دهید. اگر به تدریج فن بیان، تسلطتان بر مباحث و بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید، می توانید برای کلاسهای خصوصی ای که برگزار می کنید، مبلغ بیشتری را مطالبه نموده و هزینه برگزاری کلاسهای را افزایش دهید. بنابراین به صورت پیوسته کیفیت کارتان را بیشتر کنید.

منبع: ایران مدرس



کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی، موفقیت در تحصیل، کسب رتبه برتر در کنکور و افزایش معدل مزیتهای فراوانی دارد. همانطور که می دانید در حال حاضر، معدل دانش آموزان در رتبه کنکور آنها هم تاثیر می گذارد. بنابراین اگر دانش اموزان از جلسات تدریس خصوصی در دوران تحصیل استفاده کرده باشند، و معدل بالایی کسب کرده باشد، این امر به صورت مستقیم و غیر مستقین در رتبه کنکور او هم موثر است. به صورت مستقیم یعنی اینکه خود معدل در رتبه کنکور 20 تا 30 درصد تاثیر دارد و به صورت غیر مستقیم یعنی اینکه وقتی دانش آموزی با تلاش و پشتکار خود و با استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی توانسته است درس را خوب یاد بگیرد و معدل بالایی داشته باشد، طبیعتا در کنکور هم رتبه خوبی کسب خواهد کرد. بنابراین برای موفقیت در تحصیل در دوران دبیرستان و برای کسب رتبه برتر کنکور کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. البته همه کارها را نمی توان به کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی سپرد. خود دانش آموز و دانشجو هم باید مطالعه کند، تمرین حل نماید و پشتکار داشته باشد. کلاسهای خصوصی باید در کنار جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه و در طول ترم برگزار گردد. موکول کردن جلسات تدریس خصوصی به ایام امتحانات فایده زیادی ندارد. البته اگر الان که در حال مطالعه این مقاله هستید ایام امتحانات است دیگر چاره ای نیست و باید سعی کنید با یک مدرس خوب هماهنگ کنید. ولی اگر هنوز تا ایام امتحانات وقت دارید هر چه زودتر استفاده از جلسات تدریس خصوصی را شروع کنید.


در حالتی که دانش آموز یا دانشجو نتوانسته است در جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه شرکت کند و یا با وجود اینکه در کلاس حاضر بوده است، نتوانسته مطلب را به خوبی فرا بگیرد استفاده از کلاسهای خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. جلسات تدریس خصوصی فقط برای دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نیست. ممکن است دانش آموز یا دانشجویی در مبحثی اشکال پایه ای داشته باشد. در این حالت نیز استفاده از کلاسهای خصوصی و هماهنگی با یک مدرس خصوصی خوب می تواند راهگشا باشد. استفاده از کلاسهای خصوصی برای افزایش معدل، موفقیت در تحصیل و کسب رتبه برتر در کنکور موثر است.


کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزیتهای فراوانی دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی چون تعداد افراد حاضر در کلاس کم است (1 تا 3 نفر) یادگیری بهتر اتفاق می افتد. دانش آموز و دانشجو هر سوالی که داشته باشد می تواند بپرسد و حتی اشکالات پایه ای هم در این کلاسهای خصوصی قابل رفع است. تمرین و مسئله بیشتری را در کلاسهای تدریس خصوصی می توان حل کرد و به خاطر وقت بیشتری که وجود دارد، تمامی اشکالات اساسی قابل رفع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد